Sociaal

Sfeerimpressie

Wij leren leerlingen omgaan met elkaar, zowel in het samenwerken als het samenspelen. Leerlingen leren bij ons omgaan met tegenslag en uitgestelde aandacht, wat uiteindelijk leidt tot meer autonomie en zelfvertrouwen. Leerlingen krijgen vanaf groep 5 huiswerk/leerwerk voor thuis, om het (samen met hun ouders) zelf te leren doen (geen nieuwe kennis of vaardigheden). Leerlingen en ouders zijn zo veel mogelijk betrokken bij de klas en de school. Onze school fungeert als mini-maatschappij, waarin iedereen verantwoordelijkheid draagt voor zichzelf, de klas en de school.

Als openbare school zijn wij gericht op de samenleving als geheel.

Het team

Op De Toonladder werken wij met een enthousiast en bevlogen team aan goed onderwijs en een veilige omgeving voor onze leerlingen.

Ervaringen

Wat maakt De Toonladder nu zo uniek volgens de ouders van leerlingen?