MR

Sfeerimpressie5

De Medezeggenschapsraad (MR) is een team van leerkrachten en ouders die met elkaar de belangen behartigen van de leerlingen, ouders en leerkrachten binnen de school.

De MR praat en beslist mee over allerlei onderwerpen die met de school en ons onderwijs te maken hebben. Een aantal keren per jaar komt de MR bijeen. Het staat alle ouders vrij om een vergadering van de MR bij te wonen of een agendapunt aan te leveren ter bespreking. Namens het team zitten Tanja Scholma en Anita van Leeuwen in de MR. Rembrandt Groenewegen en Sabrina Verbeek vertegenwoordigen de ouders in de MR.

Contact met de MR: mr@toonladderzuilenstein.nl

Missie en visie

Als openbare school zijn wij gericht op de samenleving als geheel.

Het team

Op De Toonladder werken wij met een enthousiast en bevlogen team aan goed onderwijs en een veilige omgeving voor onze leerlingen.

Ervaringen

Wat maakt De Toonladder nu zo uniek volgens de ouders van leerlingen?